قوانین انجمن


بسم الله الرحمن الرحیم


سلام خدمت کاربران محترم.با تشکر از اینکه سایت زرگیم را جهت مشاهده و فعالیت انتخاب نموده اید.در راستای بهبود کیفیت سایت ، جلوگیری از هرج و مرج، راحتی کاربران و پاسخگویی سریع تر و کارآمدتر به سوالات کاربران سایت، اقدام به تنظیم قوانینی کردیم که انتظار می رود تمامی کاربران به آن احترام بگذارند.در غیر این صورت زرگیم این حق را به خود میدهد که در صورت مشاهده تخلف و عدم احترام به قوانین سایت با کاربر خاطی برخورد نموده و در برخی مواقع دسترسی وی به سایت و انجمن را قطع نماید.این قوانین به صورت صریح و روشن در زیر شرح داده شده اند و ممکن است در هرلحظه تغییر نمایند که در صورت تغییر به کاربران اطلاع داده خواهد شد.


قوانین کلی عضویت و فعالیت در انجمن زرگیم { لطفا قبل از ثبت نام حتما خوانده شود } 


1.استفاده از نام های کاربری غیراخلاقی اکیدا ممنوع می باشد و در صورت مشاهده ، آی پی فرد متخلف مسدود و دسترسی وی به سایت قطع خواهد شد.


2.هرگونه فحاشی و استفاده از کلمات رکیک ، بحث سیاسی ،  بحث جنسی ، توهین به آیین ها و مقدسات و به طور کلی بحث در مورد مواردی که به هرنحوی مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد در نظرات سایت و انجمن ممنوع بوده و در صورت مشاهده دسترسی کاربر متخلف به سایت قطع خواهد شد.


3.هرگونه کپی برداری از قالب و مطالب سایت و انجمن شرعا و قانونا حرام بوده و در صورت مشاهده از طریق قانون پیگیری خواهد شد.


4.هرگونه تبلیغ سایت و وبلاگ در انجمن به جز در امضا و یا چت روم سایت  ممنوع می باشد.


5.کشیده نویسی بیش از 3حرف در نظرات سایت ممنوع می باشد.


6.اسپم در انجمن ممنوع می باشد و در صورت مشاهده به کاربر تذکر داده خواهد شد و در صورت تکرار دسترسی کاربر به سایت قطع خواهد شد.


7.هر کاربر مجاز به داشتن یک اکانت کاربری در سایت می باشد.در صورتی که  مشاهده شود کاربری بیش از 1 اکانت در سایت دارد تمامی اکانت های وی حذف و دسترسی وی به سایت قطع خواهد شد.


ما می توانیم با پیروی و عمل کردن به این قوانین سایت خوبی را در کنار یکدیگر داشته باشیم . 


با تشکر (مدیریت)